Τα Σεμινάρια στη Διοίκηση Επιχειρήσεων αποτελούν ένα πρόγραμμα εισαγωγής στον κόσμο της διοίκησης των επιχειρήσεων.
Στόχος του προγράμματος είναι να εφοδιάσει το στέλεχος επιχειρήσεων με όλα τα βασικά εργαλεία που χρειάζεται να γνωρίζει ώστε να αποκτήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εργασία του.
Tο πρόγραμμα επικεντρώνεται στην εκμάθηση των βασικών εργαλείων από όλο το φάσμα της διοίκησης (μάνατζμεντ, μάρκετινγκ, διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού, λογιστική/χρηματοοικονομικά κ.α.) ώστε ο σπουδαστής να αναπτύξει όλες τις απαιτούμενες δεξιότητες.
Τα πλεονεκτήματα παρακολούθησης του προγράμματος πηγάζουν από την ολοκληρωμένη προσέγγιση της διοίκησης επιχειρήσεων που σπάνια μπορεί να καλυφθεί από τις απαιτήσεις/ δυνατότητες κάποιου που εργάζεται σε μία συγκεκριμένη θέση.
Η επιτυχής παρακολούθηση του σεμιναρίου θα προσδώσει προστιθέμενη αξία στις γνώσεις και τις δεξιότητες των εκπαιδευομένων καθώς και μία ολιστική προσέγγιση του χώρου των επιχειρήσεων.
Τα πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς στις οποίες εργάζονται ή θα εργαστούν οι σπουδαστές είναι ποικίλα. Το κυριότερο, είναι η ταχύρρυθμη εκμάθηση του συνόλου των επιχειρησιακών διεργασιών, με αποτέλεσμα τη βελτίωση του βαθμού επικοινωνίας μεταξύ στελεχών διαφορετικών ειδικεύσεων και τμημάτων.
Η αναγνώριση, ο έλεγχος, η επίγνωση των συναισθημάτων μας, η αποτελεσματική αντιμετώπισή τους και η εύρεση κινήτρων, αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της Συναισθηματικής Νοημοσύνης. Ο επαγγελματίας, στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, έχει τη δυνατότητα να αναπτύσσει τις “Συναισθηματικές Δεξιότητες” και να Ηγείται. Μέσα από το Στρατηγικό Management, την αυτοεπίγνωση, τον αυτοέλεγχο, τα κίνητρα συμπεριφοράς και τις κοινωνικές δεξιότητες, μπορούν να αναπτυχθούν οφέλη, ώστε να τον βοηθήσουν στην εργασία του.
Με την καλλιέργεια της Συναισθηματικής νοημοσύνης, ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα να αντιλαμβάνεται τα συναισθήματα και τα κίνητρα των άλλων, να ακούει ώστε να κατανοεί και να διαφοροποιεί τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών του, να θέτει κίνητρα στον εαυτό του, να ελέγχει τα συναισθήματά του, να εργάζεται υπό πίεση, να λειτουργεί με ομαδικό πνεύμα και αντίληψη για την επίτευξη ενός στόχου, να παίρνει πρωτοβουλίες, να έχει πλήρη επίγνωση του ρίσκου χωρίς να φοβάται το διαφορετικό και το καινούργιο, να επιδεικνύει ευελιξία στις διαφωνίες και στη διαχείριση κρίσεων, να ασκεί επιρροή, να αποκτάει αισιοδοξία και πίστη στις ικανότητές του, να Εμπνέει και να Ηγείται.
Η Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού επηρεάζεται δραστικά από την Συναισθηματική Νοημοσύνη, κυρίως στη δημιουργία ενός γόνιμου εργασιακού κλίματος που δραστηριοποιεί τους εργαζομένους και τους ενθαρρύνει να αποδώσουν τα μέγιστα των δυνατοτήτων τους.
Η πώληση ως επάγγελμα, είναι κάτι που τρομοκρατεί τους περισσότερους ανθρώπους. Κι όμως η πώληση αποτελεί τόσο αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας μιας επιχείρησηςπου οι καλοί πωλητές έχουν μεγάλη ζήτηση.
Απευθύνεται σε:
Είτε κάποιος ασχολείται με τοπικές είτε εξαγωγικές πωλήσεις, και επικοινωνεί καθημερινά με Β2Β αγοραστές/πελάτες και πρέπει να ‘πουλήσει’ το προϊόν ή την υπηρεσία του, πρέπει να γνωρίζει τις βασικές αρχές του πώς θα χτίσει αξία για το προϊόν/υπηρεσία αλλά και πώς θα τη διατηρήσει, ειδικά σε ένα ασταθές διεθνές περιβάλλον.
Επιπλέον, όταν ένας επαγγελματίας πείσει για τις λύσεις του, ήρθε η ώρα να διαπραγματευτεί. Αλλά πώς θα το κάνει αυτό αν δεν γνωρίζει τις βασικές αρχές;
Γνωρίζετε ότι το 80% των εταιρειών δεν έχουν επίσημη στρατηγική διαπραγμάτευσης αλλά οι πωλητές κάνουν “ότι ξέρουν”; Ή ότι μόλις το 42% των πωλητών έναντι του 98% των Στελεχών procurement (Αγοραστές) έχουν παρακολουθήσει εκπαίδευση σε Διαπραγματεύσεις;
Ένας πωλητής, λοιπόν, πρέπει να ξέρει ΚΑΙ πώς να διαπραγματεύεται αποτελεσματικά.
Θεματολογία
Α. Η Νέα Β2Β Αγοραστική διαδικασία
Η εξέλιξη της αγοραστικής διαδικασίας τα τελευταία χρόνια.
Β. Πηγές πληροφόρησης στην Αγοραστική διαδικασία
Ποιες είναι οι πηγές πληροφόρησης για τους επαγγελματίες Αγοραστές σήμερα και πώς μπορούμε να επηρεάσουμε τις αποφάσεις τους;
Γ. Βασικές αρχές Β2Β Πωλήσεων – Χτίζοντας αξία για τη λύση μας
Βασικές αρχές της Β2Β διαδικασίας πώλησης και πώς μπορούμε να χτίσουμε Αξία για το προϊόν ή τις υπηρεσίες μας.
Δ. Τα Στάδια Πώλησης – πώς να γίνουμε αποτελεσματικοί σε κάθε στάδιο
Με βάση μια δομημένη διαδικασία Πώλησης θα είστε σε θέση να καθοδηγήσετε τον πελάτη όπως θέλετε εσείς και να καταλήξει στη λύση σας
Ε. Β2Β Στρατηγική Marketing και Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Διαμόρφωση της στρατηγικής Marketing έναντι των πελατών σας, στο πλαίσιο της διαδικασίας Πώλησης.
Ζ. Ορισμός και ανάλυση της Διαπραγμάτευσης
Τι σημαίνει Διαπραγμάτευση και τι ΔΕΝ είναι διαπραγμάτευση;
Η. Βασικές αρχές Διαπραγμάτευσης – Πηγές Δύναμης
Βασικές αρχές μιας διαπραγμάτευσης και Πηγές δύναμης, καθώς και πώς μπορείτε να έχετε το πάνω χέρι από την αρχή.
Θ. Προετοιμασία και Σχεδιασμός της Διαπραγμάτευσης
Να είστε προετοιμασμένοι από πριν να έχετε σχεδιάσει το πώς θα κινηθείτε στα στάδια της διαπραγμάτευσης.
Ι. Καθορισμός αποτελεσματικής Στρατηγικής στη Διαπραγμάτευση
Ποια στρατηγική θα ακολουθήσουμε σε μια διαπραγμάτευση για να πάρουμε αυτό που θέλουμε.
Κ. 10 δύσκολες καταστάσεις σε μια Διαπραγμάτευση και πώς να ανταπεξέλθετε
‘Τρικ’ που οι έμπειροι διαπραγματευτές χρησιμοποιούν για να μας αποπροσανατολίσουν.
Οφέλη
Εκπαιδευτείτε στις βασικές έννοιες, τα εργαλεία και τις διαδικασίες για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό πιστωτικής πολιτικής, τον πιστωτικό έλεγχο καθώς και την διαχείριση του πιστωτικού κινδύνου
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει τις βασικές έννοιες, τα εργαλεία και τις διαδικασίες για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό πιστωτικής πολιτικής, τον πιστωτικό έλεγχο καθώς και την διαχείριση του πιστωτικού κινδύνου.
Σε ποιους απευθύνεται:
Α. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Β. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ